Van Cantavieja naar Teruel - Reisverslag uit Craigavon, Verenigd Koninkrijk van Hans Kruyt - WaarBenJij.nu Van Cantavieja naar Teruel - Reisverslag uit Craigavon, Verenigd Koninkrijk van Hans Kruyt - WaarBenJij.nu

Van Cantavieja naar Teruel

Door: Hans

Blijf op de hoogte en volg Hans

04 Oktober 2014 | Verenigd Koninkrijk, Craigavon

97km 1647m+
Het is 10u en ik zit nog niet op de fiets. De klimmen van gisteren en eergisteren zitten me nog aardig in de benen. Eerst maar eens uitgeslapen en daarna ontbeten hier op het centrale plein in Teruel.Ook om 9u30 zijn veel winkels nog dicht. Gisteren door de Maestrazgo gereden. Leeg en desolaat maar wel erg mooi.Het hoogste punt van de tocht, 1700m , ben ik gepasseerd. Ik ben wel blij dat het geen 30 of meer graden is want schaduw is er niet en 9% omhoog doe ik niet met een snelheid die enige rijwind koeling levert. De wegen zijn nog steeds goed en uitgestorven. Naar beneden kan dan ook haast zonder te remmen. Dat is natuurlijk ook zonde van de energie. Teruel is een aardige stad. Na dagen platteland wel een leuke afwisseling.
Zo nog naar de fietsenmaker voor een nieuwe binnenband en dan maar weer een stukje fietsen

Tags: leeg

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Craigavon

Hans

Actief sinds 15 Sept. 2014
Verslag gelezen: 147
Totaal aantal bezoekers 6573

Voorgaande reizen:

15 September 2014 - 31 December 2014

Coursavy naar Malaga a vélo

Landen bezocht: