Van Teruel naar Albarracin - Reisverslag uit Craigavon, Verenigd Koninkrijk van Hans Kruyt - WaarBenJij.nu Van Teruel naar Albarracin - Reisverslag uit Craigavon, Verenigd Koninkrijk van Hans Kruyt - WaarBenJij.nu

Van Teruel naar Albarracin

Door: Hans

Blijf op de hoogte en volg Hans

04 Oktober 2014 | Verenigd Koninkrijk, Craigavon

Een rustige dag vandaag. In veel meer had ik ook geen zin. Ik voel de afgelopen dagen toch wel behoorlijk. Niet eens echt in de benen maar meer een algemeen gevoel. Nu rustig aan gedaan en ook nog dingen gezien. De eerste interessant e afslag was naar vestiges de la guerra civil. Intéressant maar 7km van de route. Iets te veel. Niet lang daarna peinturas rupestres. Daarvoor ben ik afgestapt. Fiets gestald in het bos en toen naar beneden. 200m zei het bordje. Het was wel 3x zover maar heel apart. Vanaf een vrij droog land duik je naar beneden een andere wereld in. Grote rode rotsblokken en groene komdalletjes. Op een paar plaatsen onder overhangende rotsen waren tekeningen. Er zat een klein hekwerk voor. Gelukkig was er ook c bord bij. Maar goed een paar figuren waren nog goed te herkennen. En dat na 7000 jaar. Na wat klimmen en dalen de camping in Albarracin. Keurig hoor en goed gevuld met van alles. Nl , D , Gb en Esp. Is weer wat anders dan een lege camping. Nog even naar het dorp geweest. Berg op en goof daarboven nog wat overblijfselen van een burgt of muur. Een deel fietste ik omhoog. 20% is niets zonder bagage. Toen begonnen de trappen. Fiets geparkeerd en te voet verder. Mooi hoor. Gedachteloos liep ik naar beneden. Putain waar had ik die fiets ook al weer neergezet. Ik heb hem weergevonden maar wel na een paar keer op en neer te zijn gegaan.
Dat was het weer voor vandaag

Tags: kort

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Craigavon

Hans

Actief sinds 15 Sept. 2014
Verslag gelezen: 214
Totaal aantal bezoekers 6575

Voorgaande reizen:

15 September 2014 - 31 December 2014

Coursavy naar Malaga a vélo

Landen bezocht: