Van Montblanc naar Mora d Ebre - Reisverslag uit Montblanc, Spanje van Hans Kruyt - WaarBenJij.nu Van Montblanc naar Mora d Ebre - Reisverslag uit Montblanc, Spanje van Hans Kruyt - WaarBenJij.nu

Van Montblanc naar Mora d Ebre

Door: Hansrege

Blijf op de hoogte en volg Hans

30 September 2014 | Spanje, Montblanc

115 km 1142m+
Na 2 dagen weer helemaal uitgerust en volgegeten op de fiets gestapt In eerste instantie zou ik maar 1 dag blijven maar er werd voor maandag ook regen voorzien. Maandag was her overwegend zonnig. Vandaag begon met een miezer regen maar een maal op weg werden dat bakken. Gewoon doorfietsten. Volgens mijn gidsje waren er prachtige vergezichten maar dat heb ik dus niet meegekregen. Tant pis. Op het einde van de middag klaarde het op. Ik zit hier nu in een keurige hostal in een aardig stadje.Er is hier zelfs een Catalaans restaurant met Chinese uitbaters die je ook om half acht van een groot bord gefrituurde noedels kunnen voorzien. Dat is tenminste een nette etenstijd. En hwt smaakte niet slecht.
Ik zal proberen nog wat foto's toe te voegen.
e


  • 01 Oktober 2014 - 19:24

    Ton:

    schiet lekker op. fijn dat het tentje zo goed bevalt. ik lees elk verslag met plezier. ga zo door. het allerbeste gewenst ton

  • 01 Oktober 2014 - 21:12

    Jan:

    Ha broer, het gaat voorspoedig zo te zien. Onze trainingstochtjes werpen dus wel hun vruchten af.
    Het is kennelijk ook geen probleem om de 100+ km per dag te doen. Ank en ik hebben met zeer veel plezier het eerste deel van de Loire a velo gedaan. We hadden goed weer, de route is goed aangegeven en over het algemeen vlak. Alleen omhoog naar Sancerre was even klimmen, maar daar moesten we toch even kijken. Ligt mooi boven op die heuvel, ooit geweest?
    Nog veel plezier komende tijd,
    groeten Jan.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Hans

Actief sinds 15 Sept. 2014
Verslag gelezen: 231
Totaal aantal bezoekers 6528

Voorgaande reizen:

15 September 2014 - 31 December 2014

Coursavy naar Malaga a vélo

Landen bezocht: