Aigne Llauro deel 2 - Reisverslag uit Montblanc, Spanje van Hans Kruyt - WaarBenJij.nu Aigne Llauro deel 2 - Reisverslag uit Montblanc, Spanje van Hans Kruyt - WaarBenJij.nu

Aigne Llauro deel 2

Door: Hans

Blijf op de hoogte en volg Hans

28 September 2014 | Spanje, Montblanc

Ja even onderbroken en dan kom je er niet weer in.Goed uiteindelijk toch nog in Llauro aangekomen waar we ooit op de nl camping hadden gestaan. Ik kreeg een mooi plekje en omdat het restaurant in het dorp dicht was werd ik door collega Thijs en Muriel uitgenodigd om daar te komen eten. Erg aardig en het eten smaakte me goed. een hollands indische maaltijd. Ook als je rustig aan fietst kom je toch een aardig end. Ik dacht niet dat het zo goed zou gaan. Afgezien van wat spierpijn in de benen tot nu toe geen problemen. Zelfs zitten is nog steeds comfortabel.
Mijn telefoon had er inmiddels helemaal de brui aan gegeven. Hoevaak ik de batterij eruit haalde het ding deed niet wat het moest. Mooi hoor die rommel maar zonder is het leven wel zo makkelijk.

  • 28 September 2014 - 14:10

    Luuk:

    Ja Hansje,

    Het valt niet meer met die techniek ;-) Gelukkig mankeert en niets aan je fietsvaardigheden! Heerlijk hoor, zo'n reis, ik zie het helemaal voor me. Veel plezier de komende dagen. En: wijn moet je niet alleen drinken, maar ook drinken, na gedane arbeid. Dan fiets je de volgende dag nog lekkerder!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Hans

Actief sinds 15 Sept. 2014
Verslag gelezen: 151
Totaal aantal bezoekers 6526

Voorgaande reizen:

15 September 2014 - 31 December 2014

Coursavy naar Malaga a vélo

Landen bezocht: